Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic














Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic




Trazi se decko

Ljubi me, moja divlja zvijer
mili moj, snazni buldozer

Trazi se decko, sto zgodan, sto jak
napola andjeo cuvar i napola vrag
nevin ko suza i stasit k'o bor
frajer sa otrovnim smijeskom, simpaticno spor

Ref.
On ce me grliti, on ce me maziti
on ce me ljubiti po citav dan
a ja cu vristati i ja cu stenjati
odmah cu mijenjati zbilju za san
2*budi moj lav, budi moj vuk bit cu ti janje

Trazi se decko, sto mio, sto krut
model za prakticne dame, i bogat, i lud
pjesnik po dusi, kosarkas po tijelu
romanticno srce mornara u bijelom odijelu

Ref.

On ce me grliti, on ce me maziti
on ce me ljubiti po citav dan
a ja cu vristati i ja cu stenjati
odmah cu mijenjati zbilju za san
2*budi moj lav, budi moj vuk bit cu ti janje








  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..OsH/NeSh

by LuDacHa

Opis bloga

sveisvaštasretannocrybeljzubocoolrofldeadnaughtymouthwashcerekthumbupzijevnjaminjamipjevalaze



Linkovi

tihana

domagoj

adela&iva

sretan...o meni:mah
...zovem se nikolina...
...imam 12g...
...zivim u selendri pokraj vinkovaca...


...volim:fino
...ić van...
...mob..
...komp(msn)...
...pjevat...
...plesat...
...itd...
...ugl. sve što vole mladi...

moj msn:
nina-001-@hotmail.com


...ne volim:burninmadheadbang
...školu(taču)...
...x osobe...
...umišljene...
...i sve što nevole mladi...

ponedjeljak, 14.04.2008.

škola,škola

...evo ja u školi pa da neš napisat ...mahmahmah
...danas nas pita povijest...nocryzubo
...a ja nisam ni pogledala knjigu...ludpuknucu



| rEcI NeShTo (5) | PrInTaJ aKo Ti se pRiNtA | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.